Tünet: fájdalom

Hőemelkedés gyermekeknél

Ha a test hőmérséklete tartósan 37 fok fölötti, hőemelkedésről beszélünk. Gyermekek esetén fontos tudnivaló, hogy ha a láz mérése a ...

Derékfájdalom és megfázás

Fáj nagyon a vesém, tüsszentek is. Vettem be megfázás elleni gyógyszert de nem volt semmi hatása. Nem tudom, hogy mit tegyek, mert eléggé elviselhetetlen ez a fájdalom.

Elhúzódó betegség

Tisztelt Segítő! Másfél hete kezdődött hogy fájni kezdett a mandulám és gyenge lettem . 37.3 volt a hőemelledésem. Elmentem az orvoshoz. Felírt Curam Duo-t. Ez egy szerdai nappn történt. Majd hétfőn visszamentem, mert elkezdtem köhögni és zöld váladék jött fel. A gyógyszerem pedig keddre elfoyott. Gondoltam hörgőgyulladás. A doki annyit mondott menjek haza és csináljak úgy mintha beteg lennék. (folyton feküdtem). Mivel nem mondott semmit gondoltam elmegyek a patikába és veszek köptetőt ( dr. Theiss lándzsás útifű). Advil ultra forte-t szedtem mivel abba gyull.csökkentő is van. A gyógyszerem elfogyott kedden. A váladék szépen felszakadt. Majd újra vissza kellett mennem csütörtökön, mert semmi étvágyam nem volt.Ettem. De csak olyan muszajból. A betegség alatt napi 3 liter teát minimum megittam. Elküldött röntgenre. Mert a hőemelkedésem maradt. A röntgen nem mutatott semmit. Meséltem neki, hogy éjjel a hasam elkezdett szúrni. A gyomortájtól induló köldök felé és lefelé irányuló alhasi jobb oldali fàjdalom. Megnyomkodta . Az fájt. Vakbélre gyanakodott de azóta is csak néha szúr. Nem vált folytonpssá a fájdalom. A hőemelkedés maradt. Azt mondta ha másnap is lesz, menjek vissza. Visszamentem, mert maradt. 37.1- 37.5 között. Elküldött laborba végre. De először gyanította hogy rossz a lázmérő.... Vesetáji gond nincs. Azt megultrahanhozta. Vizelési gondjaim nincsenek. A hőemelkedés maradt. 22éves nő vagyok. Köszönöm a választ!!!

Hőemelkedés, gyengeség

Tisztelt Doktor Úr! Több, mint egy hónapja tartó állandó hőemelkedésem van. Ez független a napszaktól, étkezéstől vagy akár a peteéréstől. Légúti tüneteim nincsenek, fájdalmam nincs, talán fáradékonyabb, gyengébb vagyok, de ez akár a vizsgaidőszaknak is betudható. Egyéb tünetet nem észleltem magamon. Kb. egy éve IUD van felhelyezve a méhbe, esetleg még erre gondoltam, hogy okozhatja, de sem hüvelyi folyásom, sem alhasi fájdalmam nincs. Van esetleg valami ötlete erre vonatkozóan? Érdemes elindulnom „kivizsgáltatnom” magam, vagy nincs jelentősége ennek a problémámnak?

Mi a bajom?

Üdvözlöm! Napok óta kapart a torkom, nem volt nagyon hangom sem, majd tegnap folyni kezdett az orrom, rengeteget tüsszögtem. Éjszaka pedig már mindenem fájt, a fejem majd szét ment, a fogsorom, a fülem és a szemgolyóm kifejezetten. Iszom a teát 2 óránként, hogy meglegyen a bevitt folyadékmennyiség. Lázam nincs, bár úgy érzem magam mintha lenne, de nincs. A hideg nem ráz, csak közérzetileg. Még mindig fáj a fejem, és reggelre enyhén véres volt a szemem. Ön szerint a leírtak alapján mi lehet a háttérben? Influenza, vagy csak egy sima megfázás? Ha itthon kúrálom magam, iszom a teát, eszem a gyümölcsöt, elmúlik, vagy orvoshoz kell menjek? Nem nagyon szeretnék antibiotikumot szedni.

Mellhártya izgalom

Jó napot! Nekem az lenne a kérdésem, hogy jobb oldalon fáj a mellkasom, de csak jobb oldalon, de csak akkor amikor kihúzom magam, meg amikor nagy levegőt veszek. Azt meg kell jegyeznem, hogy ez 1 hete tart. Volt egy kisebb megfázásom köhögéssel járt, de ezt sikerült kifeküdnöm, el is múlt. De ezután jelentkezett ez a jobb oldali szúró fájdalom. Az lenne a kérdésem, hogy kezdetleges tüdőgyulladás alakulhat ki ezzel a mellkasi fájdalommal? De csak az egyik oldalam fáj!

Védőoltás utáni reakció

Tisztelt Doktor Úr! Tavaly 2-szer voltam beteg tüdőgyulladás miatt /35 éves vagyok/, ezért feladtam az elveimet és elmentem védőoltásra, mit azóta nagyon megbántam. 5 napja kaptam tüdőgyulladás elleni védőoltást. 2 napig lázas voltam, az elmúlt, de az oltás helyén kb. 15 cm-es ovális alakú vörös folt van, ami nagyon fáj, hiába borogatom, és kenegetem Phenylbutazon krémmel. Ez normális reakció? Olvastam, hogy előfordulhat ilyesmi, de másnak is ennyire fáj?

A lázcsillapító gyógyszerek hatásmechanizmusa

Lehet tabletta, szuszpenzió vagy kúp, a háziorvos segít az életkornak és az egészségi állapotnak leginkább megfelelő lázcsillapító kiválasztásában. Az alábbiakban ...

A láz és a fogzás

A fogzás nemcsak átvirrasztott éjszakákkal járhat, hanem hőemelkedéssel, lázzal is. Az alábbiakban részletesen olvashat az első fogak megjelenését kísérő tünetekről, ...

A láz biokémiája

A láz kialakulásának hátterében állhat valamilyen fertőzés, okozhatják bizonyos gyógyszerek, vérkészítmények és egyéb tényezők. Az alábbiakban részletesen olvashat az emberi ...

close